حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج کارگری لرستان:

حمله موشکی ایران هیمنه رژیم اسرائیل را شکست

حمله موشکی ایران هیمنه رژیم اسرائیل را شکست

مسئول بسیج کارگری لرستان گفت: حمله پهپادی و موشکی به مواضع رژیم منحوس اسرائیل دستاوردهای بی‌شماری داشت که مهمترین این دستاوردها شکستن هیمنه و ابهت ساختگی رژیم جعلی اسرائیل بود.

حجت‌الله نریمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: حمله پهپادی و موشکی به مواضع رژیم منحوس اسرائیل دستاوردهای بی‌شماری داشت که مهمترین این دستاوردها و اقدام شجاعانه و تاریخی، شکستن هیمنه و ابهت ساختگی رژیم جعلی اسرائیل بود که پنجمین قدرت نظامی جهان را دارا بود و همچنین پوشالی بودن گنبد آهنین صهیونیست‌ها بود که با راه‌اندازی پروپا گاندای رسانه‌ای آن را غیر قابل نفوذ و مستحکم می‌دانستند.

وی افزود: در وهله دوم، حمله اخیر گام بلندی برای تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی بود و با توجه به اینکه حمله اخیر ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی به منظور اهداف نظامی و تسلیحاتی بود حاکی از دو نکته بود نخست اینکه نشان‌دهنده دقت بالای موشک‌های ایران بود و دوم اینکه جمهوری اسلامی ایران برخلاف این رژیم منحوس، کودک‌کش نیست و صرفاً اهداف نظامی را مورد هدف قرار داد.

مسئول بسیج کارگری لرستان با اشاره به نقش سپاه در امنیت ایران و منطقه عنوان کرد: با توجه به اینکه سپاه مولود انقلاب است و رسالت این ارگان مقدس، دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی و ارزش‌های انقلاب است، اقدامات سپاه در حدی است که امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمود: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

وی بیان کرد: در ابتدای انقلاب، سپاه در سرکوب غائله و بحران‌های داخلی از جمله بحران کردستان، خوزستان، ترکمن، گنبد و ... نقش اصلی و بی‌بدیلی ایفا کرد و با پشت سر گذاشتن این بحران‌ها در سال ۱۳۵۹ صدام با پشتیبانی قدرت‌های شرقی و غربی به ایران و کشور عزیزمان حمله کرد و سپاه با هم‌افزایی ارتش و ژاندارمری و با طراحی عملیات‌های مختلف ۸ سال در برابر قدرت‌های جهانی ایستاد.

نریمانی تصریح کرد: سپاه در مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه داعش که مشابه یک غده سرطانی در حال رشد بود، با علمداری شهید حاج قاسم سلیمانی و با بسیج و سازماندهی نیروهای مردمی عراق، سوریه و نیز تشکیل تیپ‌های مختلف از نیروهای آزاده و انقلابی کشورهای همسایه توانست ریشه این گروه و فرقه تکفیری را بخشکاند.

مسئول بسیج کارگری لرستان با اشاره به نقش سپاه در ارتقا کمی و کیفی صنایع دانش بنیان نظامی گفت: کشور عزیزمان در ابتدای جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار را وارد می‌کرد اما با وقوع انقلاب اسلامی و تحریم‌های همه جانبه به‌ویژه تحریم‌های تسلیحاتی و با همت و تلاش جهادی متخصصان صنعت دفاعی کشور اولین قدم‌ها در راستای دستیابی به خودکفایی در تسلیحات نظامی را برداشت.

نریمانی عنوان کرد: تلاش‌های بی‌شائبه نیروها و متخصصان تجهیزات نظامی سپاه سبب شده امروزه ایران به یک قدرت مطرح نظامی در منطقه و حتی جهان تبدیل شود.

وی بیان کرد: شهید احمد کاظمی با همت والا و اراده آهنین خود که به حق نام پدر موشکی ایران زیبنده این شهید عزیز است، توانست در ارتقاء توان موشکی سپاه و کشور نقش بی‌بدیلی ایفا کند.

مسئول بسیج کارگری لرستان گفت: امروزه سپاه با تعامل مستمر با دانشگاه و بخش صنعت کشور به‌ویژه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان توانسته در زمینه طراحی و ساخت انواع موشک، پهپاد، رادار و سامانه‌های پدافندی در زمره کشورهای برتر جهان باشد.

وی با اشاره به میدان‌داری سپاه در خدمت‌رسانی به مردم در حوادث طبیعی تصریح کرد: سپاه همیشه خود را خادم مردم می‌داند و به این مدال خادمی مردم افتخار می‌کند.

نریمانی گفت: سپاه در حوادث غیر مترقبه طبیعی مانند سیل، زلزله و در مجموع حوادث پیش‌بینی نشده همیشه در کنار مردم بوده و نیز باور مسئولان اجرایی کشور بوده است.

وی اظهارداشت: سپاه با بهره‌گیری از بزرگترین نهاد مردم نهاد جهان یعنی بسیج مردمی سعی کرده در تمام بحران‌ها در کنار مردم باشد و دردی از آلام آنها کم کند.

مسئول بسیج کارگری لرستان افزود: نمونه بارز این حوادث طبیعی را می‌توان زلزله رودبار و بم نام برد و به‌ویژه در بحث مبارزه با کرونا، سپاه در ریشه کنی این ویروس پیش قدم شد و در کنار کادر درمان و با تلاش های بی‌وقفه جانفشانی کرد.

وی عنوان کرد: سپاه علاوه بر خدمات رسانی به مردم در بلایا و حوادث طبیعی در مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا، ریشه کنی و واکسیناسیون فلج اطفال و ... نقش چشمگیری داشته است.

وی در رابطه با نقش سپاه در تامین امنیت اقتصادی و روانی جامعه نیز گفت: سپاه بعد از جنگ تحمیلی با توجه به نیاز کشور به ساختن زیرساخت‌ها و کارهای زیربنایی با تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که برگرفته از مهندسی رزمی سپاه بود وارد عرصه سازندگی شد و با کارهای جهادی در پروژه‌های عظیم از جمله ساختن سدهای بزرگ، راه‌سازی، سازه‌های دریایی، پروژه‌های نفتی و گازی برای تامین نیاز مردم و بی‌اثر کردن یا کم اثر نمودن تحریم‌ها و کاهش فشار اقتصادی به مردم به اذعان مردم شریف ایران و حتی دشمنان قسم خورده نظام، سربلند بوده و نقش‌آفرینی کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از