حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
ائمه جمعه لرستان:

اقتدار روز افزون محور مقاومت زمینه‌ساز ظهور است

اقتدار روز افزون محور مقاومت زمینه‌ساز ظهور است

ائمه جمعه لرستان گفتند: در یمن محور مقاومت به سمت رژیم صهیونیستی پهپاد فرستاده که نشان می‌دهد مقاومت هر روز در حال اقتدار بیشتری است و این زمینه‌ساز ظهور می‌باشد تا با ظهور، ظلم و فساد از روی زمین برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا نشانه بیداری است که در دنیا در حال رخ دادن است به‌طوری‌که در برابر ظلم و تجاوز بیدار شدند و دفاع از مظلوم را در دستور کار قرار دادند ولی پلیس آمریکا با دستگیری دانشجویان و اساتید و با اهانت، اقدامات ضد انسانی انجام داد.

وی افزود: امروز مدعیان دروغین در برابر این اقدامات پلیس آمریکا سکوت کردند ولی این اقدام دانشجویان آمریکا زمینه‌ساز ظهور است و مردم به سمت عدالت می‌روند لذا حمایت دانشجویان غیرمسلمان از مسلمان در حال نماز، نشان‌دهنده تمایل به دین اسلام و نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: این اقدام، نشان‌دهنده عظمت دین اسلام است که در دل‌ها نفوذ کرده و نشان از افول غرب در جهان است، زمانی فقط در ایران فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند اما امروز در خود آمریکا و اروپا این شعار هم شنیده می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از کشورها با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کردند که جای تقدیر دارد و لازم است کشورهای عربی و اسلامی یاد بگیرید که دیگران به حمایت از برادران شما به میدان آمدند و رابطه با رژیم صهیونیستی در برخی از کشورهای عربی و اسلامی با پیروزی مردم فلسطین سبب می‌شود، این ننگ تا ابد بر پیشانی آن‌ها باقی بماند.

شمسی‌فر یادآور شد: در یمن محور مقاومت به سمت رژیم صهیونیستی پهپاد فرستاده که نشان می‌دهد مقاومت هر روز در حال اقتدار بیشتری است و این زمینه‌ساز ظهور می‌باشد تا با ظهور، ظلم و فساد از روی زمین برداشته شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به دور دوم انتخابات افزود: سعی شود در انتخابات کسی که شایسته‌تر است انتخاب شود تا بتواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها نقش خود را ایفا نماید.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: مقام حضرت معصومه(س) بسیار بالاست که الگوی مناسبی برای همه دختران است و دختران جامعه با حفظ حجاب و کرامت در مسیر این بانوی برگ قدم بردارند.

شمسی‌فر تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با ترویج بدحجابی دختران را از مسیر بانوان بزرگی همچون حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه(س) جدا کنند ولی دختران باحیا به این بانوان بزرگ لبیک بگویند و دشمنان را ناامید کنند.

وی گفت: اسلام عزت، کرامت و انسانیت را برای زن می‌خواهد و می‌خواهد زن در مقام عالی بماند.

 

خیز دانشجویان آمریکایی، غرب را رسوا کرد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: امروز دانشجویان آمریکایی در برابر دفاع از مظلومان قیام کرده که در واقع این جوانان طبق دستور قرآن در برابر ظالم ایستاده و از مظلوم دفاع می‌کنند.

وی افزود: خیز جهانی در برابر دفاع از مظلومان عالم، نویدبخش ظهور امام عصر(عج) است که جهان را پُر از عدل و داد کند و این اقدام دانشجویان آمریکایی، سران کشورهای آمریکا و اروپا را رسوا کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: نمایندگان، وظیفه قانون‌گذاری را بر عهده دارند و اگر نماینده‌ای قانون را رعایت نکند، پیگیری خواهد شد تا با آن برخورد شود.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر تصریح کرد: بهترین الگو برای همه دختران، این بانوی بزرگ است که در تقوا، علم، ایمان، حجاب نمونه و بی‌نظیر بود و امروز دختران با تأسی از این بانوی بزرگ می‌توانند به سعادت برسند.

حسینی با اشاره به پاسداشت زبان فارسی، بیان کرد: نباید اجازه داد تا کلمات بیگانه وارد زبان فارسی شود و با توجه به شرایط و موقعیت ایران، این زبان روزبه‌روز گسترش بیشتری خواهد داشت.

 

 خط مقاومت پیروز نهایی است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: خیلی از گناهان به دلیل محبت به دنیا است، جامعه اگر از معنویت خالی شود این بالاترین عذاب است، جمعه‌ها توسل و توجهی به حضرت ولی‌عصر(عج) داشته باشیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) در آن زمان در مورد قانون ننگین کاپیتولاسیون فرمودند: ما دراین‌باره بی‌تفاوت نیستیم، اجازه نمی‌دهیم این قانون اجرا شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مناسک حج، عنوان کرد: بایستی حجاج هم‌اندیشی و هم‌فکری کنند که در مورد مسئله فلسطین فکری شود و علیه این جنایت بشریت تصمیمی بگیرند و حجی ابراهیمی به‌جا بیاورند.

وی تصریح کرد: مردم غزه مقاوم هستند، امروز دنیا متوجه مسئله فلسطین شده است، دانشجویان کشورهای غربی هرچه مورد هجمه قرار می‌گیرند و دستگیر می‌شوند در تظاهرات علیه جنایات واقع در غزه حضور می‌یابند.

طهماسبی با اشاره به اینکه دنیا متوجه ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی شده است، گفت: کشورهای عربی بایستی از خواب بیدار شوند و درزمینهٔ اقتصادی با رژیم صهیونیستی قطع ارتباط کنند؛ خط مقاومت پیروز نهایی است.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت دهه کرامت، بیان کرد: حضرت معصومه(س) شاگردان و محدثین بزرگی را تربیت کرد و مجاهدانه از برادر خود حضرت امام رضا(ع) دفاع کرد؛ روز دختر را نیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، فرزند دختر گلی بهشتی و یکی از نعمات الهی است که موجب ازدیاد روزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده است، گفت: مادران و پدران در تربیت اسلامی دختران بکوشند که بر مبنای روش‌های تربیتی دینی و اسلامی باشد، حضرت فاطمه معصومه(س) از امامزاده‌هایی است که پس از امام معصوم(ع) جایگاه رفیعی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از