حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی:

تحقق شعار سال اولویت نمایندگان مجلس باشد

تحقق شعار سال اولویت نمایندگان مجلس باشد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: تحقق شعار سال و حمایت از تولید، اولویت کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: امروز هفتم خرداد سالروز تشکیل اولین مجلس شورای اسلامی است، مجلس رکن مهمی است که می‌تواند در بسیاری از امورات نقش خود را به خوبی ایفا کند و امروز در شرایط خاص و حساس نیاز است که نمایندگان مجلس، مشکلات را با اولویت‌بندی برطرف نمایند.

وی افزود: امروز دشمن تلاش دارد تا مشکلات اقتصادی را به گونه‌ای پر و بال دهد و بزرگنمایی کند تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد لذا نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند با ارائه راهکارهای لازم و برنامه‌ریزی در جهت رفع این مشکلات اقدام نمایند.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید در ادامه ریل‌گذاری اقدامات مهم شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه مسکن بتواند گام‌هایی بردارد چرا که حوزه مسکن یکی از مهم‌ترین مشکلات خصوصاً برای جوانان است و به دنبال آن علاوه بر مشوق‌هایی که در حال ارائه است، اقداماتی مضاعف صورت گیرد تا شاهد افزایش جمعیت باشیم.

امیری بیان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در راستای ارائه راهکارها و مشوق‌ها برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان به گونه‌ای راهکار دهد که در هر خانواده نه فقط یک فرزند بلکه شاهد تعدد فرزندانی باشیم که در آینده کشور نقش مهمی دارند و با افزایش جمعیت می‌توان از بحران جمعیت خارج شد.

وی با اشاره به لزوم اقدامات مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران چند سالی است که شعارهای سال را با محوریت تولید نامگذاری نموده‌اند لذا برای جهش و رونق در حوزه تولید باید بانک‌ها پای کار باشند و موانعی که پیش پای تولید وجود دارد، برداشته شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی یادآورشد: با ارائه سرمایه‌های خُرد و ایجاد کارگاه‌های کوچک، همه مردم می‌توانند تولیدکننده باشند و یکی از راه‌های کنترل تورم و مشکلات اقتصادی توجه ویژه به بخش تولید است.

امیری بیان کرد: امروز فارغ‌التحصیلان زیادی وجود دارد که در رشته‌های مختلف در دانشگاه تحصیل نموده و امروز بیکار هستند لذا باید قوانینی تصویب شود که دانشگاه‌ها هدفمند باشند و طبق نیاز بازار کار، دانشجویان در رشته‌های مورد نظر مشغول به تحصیل شوند تا بعد از اتمام درس بتوانند مشغول به کار شوند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در بسیاری از موارد جلوی زیاده‌خواهی دشمن ایستاده که نمونه آن در برجام بود، همچنین در عملیات وعده صادق با پشتیبانی دولت و مجلس اتفاقی بی‌نظیر رخ داد از همین رو مجلس شورای اسلامی می‌تواند با ارائه راهکار و خط‌دهی در بسیاری از امور، نقش خود را به درستی ایفا نماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از