حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول سازمان بسیج کارگری لرستان مطرح کرد:

لزوم بیان واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب

لزوم بیان واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب

مسئول سازمان بسیج کارگری لرستان گفت: امروز بیان واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها به‌ویژه در حوزه صنعت دفاعی کشور، صنایع موشکی و پهپادی از اوجب واجبات است.

حجت‌الله نریمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهارداشت: امروز بیان واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها به‌ویژه در حوزه صنعت دفاعی کشور، صنایع موشکی و پهپادی از اوجب واجبات است.

وی افزود: در بدو انقلاب که مقارن با جنگ تحمیلی علیه نهال نوپای انقلاب بود و در واقع هشت سال دفاع مقدس بود ما برای دفاع از ارزش‌های انقلاب حتی قادر به تولید سیم خاردار نبودیم و تحریم بودیم اما امروزه ما با خودباوری جوانان و نخبگان این مرز و بوم، ایران اسلامی از لحاظ موشکی و ساخت پهپاد از کشورهای پیشرفته دنیاست و می‌طلبد پیشرفت‌های دفاعی و امنیتی انقلاب در قالب راهیان پیشرفت به‌ویژه برای اقشار دانشجو و دانش‌آموز به‌منظور امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی در معرض نمایش قرار داده شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری لرستان عنوان کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات رفاهی و اجتماعی ازجمله آب، برق، گاز، مسکن و محرومیت‌زدایی از رسالت‌های نظام و انقلاب بوده و هست حتی به اذعان دشمنان قسم خورده انقلاب کارها و پیشرفت‌های بزرگی حاصل شده است به نحوی که این خدمات تا دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز رفته است، هرچند تا عدالت واقعی فاصله داریم و در برخی عرصه‌ها نیاز به تلاش و همت شبانه‌روزی دست‌اندرکاران و مسئولان نظام است.

وی بیان کرد: مطالبه‌گری با هدف بهبود و اصلاح امور (خواسته‌های به‌حق مردم) امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است و از سوی دیگر مسئولان نیز باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو بوده و مسئولیت‌پذیر باشند.

نریمانی گفت: انقلاب اسلامی در گذر از دهه چهارم تولدش پیشرفت‌های قابل ملاحظه و شگرفی داشته است به طوری که در بخش‌های هسته‌ای، پزشکی، علمی و ... نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

وی تصریح کرد: از مهمترین اهداف و آرمان‌های اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی فراهم نمودن زمینه و شرایط مطلوب جهت رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان، تقوا و ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی با استفاده از مطبوعات و رسانه‌های گروهی،‌ آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان و ... است که در راستای این اهداف دستاوردهایی وجود داشته می‌توان به ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی، ریشه کنی بی‌سوادی، افزایش امنیت اجتماعی و قضایی و در بسیاری موارد رشد مطبوعات و نشریات سفید و آموزنده اشاره کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از