حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان مطرح کرد:

نقش گفتمان فکری الهی در خنثی کردن توطئه‌ها

نقش گفتمان فکری الهی در خنثی کردن توطئه‌ها

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: گفتمان فکری و الهی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن نقش مهمی دارد.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: در اغتشاشات سال گذشته، جبهه کفر با همه توان، تجهیزات و صرف هزینه‌های کلان به میدان آمد و تلاش داشت تا به بهانه دفاع از حقوق زن در قالب شعاری که طراحی کرده بودند بتوانند توطئه‌های خود را اجرایی نمایند.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، گفتمان فکری و الهی در جامعه توانسته همه توطئه‌های دشمن را خنثی نماید و مردم ایران طی این سال‌ها با حضور خود در همه صحنه‌ها توانستند نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم، تصریح کرد: مردم همیشه با بصیرتی که دارند و با آگاهی لازم، پشتیبان نظام و ولایت هستند و حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی دست از آرمان‌ها و ارزش‌ها بردارند.

حقیقی بیان کرد: اگرچه عده‌ای در اغتشاشات سال گذشته با دشمن همنوا شده و در زمین دشمن بازی کردند اما ملت ایران دست رد به سینه دشمن زدند و جوانان انقلابی و ولایتمدار با تقدیم جان خود در راه دفاع از امنیت نشان دادند که همچنان مانند شهدای دوران دفاع مقدس، برای دفاع از ارزش‌ها و امنیت در صحنه حضور دارند.

وی گفت: مردم ایران در گام اول انقلاب به خوبی نقش خود را ایفا کردند و در گام دوم انقلاب هم در همین مسیر نقش خود را ایفا می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمن در راستای انحراف افکار بتواند به هدف خود برسد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان تصریح کرد: ملت ایران با ایستادگی خود در اغتشاشات سال گذشته، پوزه دشمن را به خاک مالیدند و اجازه ندادند تا در سالگرد اغتشاشات که بازهم دشمن برنامه‌هایی را طراحی کرده بود، در کشور این توطئه را اجرا نماید.

حقیقی عنوان کرد: سال‌هاست که دشمنان در طراحی علیه کشور با شکست‌های پی در پی مواجه می‌شوند لذا در اغتشاشات سال گذشته همین بصیرت و آگاهی مردم سبب شد تا بار دیگر به دشمن ثابت کنند تا پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از