حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

کتاب نخبه بروجردی برای یادگیری بهتر دروس ابتدایی

کتاب نخبه بروجردی برای یادگیری بهتر دروس ابتدایی

نخبه بروجردی برای یادگیری بهتر ریاضی و فارسی دانش‌آموزان اول ابتدایی، کتاب ویژه‌ «آیسان» را تهیه کرد.

به گزارش سفیرافلاک، همیشه نخبه‌ها با هدف راهکارها برای حل مشکلات، ایده‌هایی را در ذهن خود پرورش می‌دهند که در نهایت هر یک از این ایده‌ها منجر به راهکاری می‌شود که می‌تواند در تسهیل و گره‌گشایی نقش موثری داشته باشد.

یکی از نخبه‌های بروجرد در همین راستا کتابی را تهیه کرده که شبیه یک تابلو وایت‌بُرد است و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به راحتی می‌توانند تمرینات خود را با استفاده از این کتاب انجام دهند.

 

ادغام مهارت تدریس با رشته تحصیلی

فاطمه جان‌جانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: ۳۴ ساله هستم و در رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه موفق به اخذ مدرک کارشناسی شدم و از همان دوران مدرسه به کارهای پژوهشی علاقه زیادی داشتم و چندین بار در جشنواره‌های خوارزمی و مسابقات پژوهشی موفق به کسب رتبه برتر شدم.

وی افزود: با توجه به رشته تحصیلی که داشتم وارد شغل معلمی شدم و ۱۰سال است که به عنوان معلم مشغول به فعالیت هستم و سال‌های زیادی را معلم پایه اول ابتدایی بودم و وقتی با دانش‌آموزانم درس را تکرار و تمرین کردم، دیدم برای این که همه بچه‌ها پای تخته بیایند، فرصت کم بود از همین رو تصمیم گرفتم که یک وسیله برای این مشکل را تهیه کنم.

نخبه بروجردی تصریح کرد: از همین رو کتابی را با عنوان «آیسان» طراحی کردم که این کتاب شبیه یک تابلو وایت‌بُرد است که در قالب ۲۷ صفحه طراحی شده و همه دانش‌آموزان یک کلاس می‌توانند به صورت همزمان استفاده کنند و تمام صفحات این کتاب به صورت رنگی و با اشکال مناسب برای پایه اول تهیه شده که بسیار اثرگذار است.

 

کتابی خاص برای یادگیری بهتر ریاضی و فارسی اول ابتدایی

جان‌جانی بیان کرد: این کتاب برای درس ریاضی و فارسی است که در هر صفحه بخش‌هایی از ریاضی که در طول سال برای دانش‌آموزان پایه اول نیاز است، طراحی شده مثلاً یک صفحه شطرنجی یا جدول‌های اعداد که وقتی تمرینی انجام می‌شود، همه دانش‌آموزان با مراجعه این صفحه انجام می‌دهند و نیاز به دفتر شطرنجی و یا برگه‌های خط‌کشی شده نیست.

وی عنوان کرد: در این کتاب بعد از اینکه دانش‌آموز بر روی وایت‌برد نوشت، بدون اینکه نیاز به تابلو پاک‌کن باشد، از طریق خود کتاب پاک می‌شود و می‌تواند در کمک به دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی بسیار موثر باشد.

نخبه بروجردی گفت: سه سال بر روی این کتاب برنامه‌ریزی و طراحی کردم که با توجه به هزینه بالایی که داشت از بنیاد نخبگان کمک گرفتم که در این مسیر حمایت مالی و مشاوره‌ای را انجام دادند.

 

آموزش آسان و مدیریت زمان از ویژگی کتاب آیسان است

جان‌جانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کل هزینه یک کتاب ۱۷۰ هزار تومان است که اگر در تعداد بالا چاپ شود، قیمت کتاب کمتر می‌شود و این قابلیت را دارد که کتاب در بخش‌های دیگری هم توسعه یابد.

وی اظهارداشت: از مهم‌ترین قابلیت‌های این کتاب این است که آموزش آسان و مدیریت زمان برای پایه اول ابتدایی را به همراه دارد و می‌توان آن را به تولید انبوه رساند و در اختیار دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی قرار داد.

جان‌جانی بیان کرد: علاوه بر این نیز یک کتاب دیگر هم نوشتم و کتاب آیسان دومین کتابی است که آماده کردم.

انتهای خبر/

 

کتاب نخبه بروجردی برای یادگیری بهتر دروس ابتدایی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از