حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

140 میلیارد تسهیلات به فرهنگیان پرداخت می‌شود

140 میلیارد تسهیلات به فرهنگیان پرداخت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال 140 میلیارد تسهیلات به فرهنگیان پرداخت می‌شود که تاکنون 110 میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش سفیرافلاک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، رضا عزتی اظهارداشت: در سال‌جاری برای پرداخت تسهیلات به فرهنگیان استان ۱۴۰ میلیارد تومان به صورت مرابحه در نظر گرفته شده است که با پیگیری، تعامل و هماهنگی بانک ملی و آموزش و پرورش تاکنون ۱۱۰ میلیارد  به بیش از ۲ هزار ۲۰۰ فرهنگی پرداخت شده است.

وی افزود : در زمینه پرداخت تسهیلات کارت اعتباری در سال ۱۴۰۲ نیز ۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تاکنون ۵۰ درصد آن پرداخت شده است و مابقی هم در طول سال پرداخت خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد : سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به صورت مرابحه به فرهنگیان پرداخت شد.

در ادامه غلام‌حسین کریمی رئیس امور شعب بانک ملی استان هم به طرح مهربانی این بانک اشاره کرد و گفت: در طرح مهربانی بانک ملی، افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد شعب این بانک که بین یک تا ۱۲ ماه میانگین و گردش حساب دارند می‌توانند نسبت به دریافت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند که این تسهیلات بدون سود و دارای چهار درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

 وی افزود: از ویژگی‌‌های طرح مهربانی می‌توان به داشتن یک ضامن اشاره کرد و اینکه متقاضیان از طریق سامانه بام نیز می‌توانند با افتتاح حساب نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از