حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

اقتدارِ مقاومت؛ طوفان‌الاقصی ادامه بمباران عین‌الاسد

اقتدارِ مقاومت؛ طوفان‌الاقصی ادامه بمباران عین‌الاسد

اقتدارِ مقاومت را این روزها در همه جای دنیا می‌بینیم، طوفان‌الاقصی ادامه بمباران عین‌الاسد است و با اقتدار جبهه مقاومت، دشمنان نابود خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مدت‌هاست که پر و بال آمریکایی که همیشه دم از قدرت می‌زد، شکسته شده و با اقتدار جبهه مقاومت، اُبهت و قدرت پوشالی شیطان بزرگ شکسته شد و تا نابودی و ریشه‌کن کردن آمریکا از منطقه، تلاش نیروهای مقاومت ادامه دارد.

آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی برای منطقه خواب‌های شومی دیده بودند از همین رو با ایجاد داعش تلاش داشتند به هدفشان برسند اما بزرگ‌مردی از ایران برخاست و در کنار سایر مدافعان حرم و نیروهای جبهه مقاومت در کشورهای آزادی‌خواه، توانستند ریشه داعش را از بین ببرند.

سردار سلیمانی شجاع و نترس در برابر دشمنان بود که با برنامه‌ریزی، موفق به خنثی کردن توطئه دشمنان شد اما دشمنان کینه‌ای بر دل داشتند از همین رو نقشه ترور محبوب دلها را طراحی و در نیمه شب ۱۳ دی‌ماه سال ۹۸ ایشان را به شهادت رساندند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بارها فرمودند که دوران بزن در رو تمام شده و جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرتی رسیده که در برابر هر تحرکی از سوی دشمن، پاسخی سخت و فراموش نشدنی به آنها می‌دهد از همین رو بعد از شهادت سردار سلیمانی، ملت ایران یکپارچه خواستار پاسخ سخت به دشمنان شدند.

پنج روز بعد از شهادت سردار سلیمانی، ایران آماده حمله بمباران به سمت آمریکا شد از همین رو پایگاه نظامی آمریکا را در منطقه عین‌الاسد عراق هدف قرار داد و چند فروند موشک به قلب پایگاه آمریکا زده شد.

 

عین‌الاسد، ضربه‌ای سخت به پیکره دشمن 

امیرعلی‌حیدر امیری تحلیلگر سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: بعد از شهادت شهید سلیمانی، مردم تقاضا داشتند که یک حمله همه جانبه علیه آمریکا را انجام دهند و مسئولان نظام در این راستا یک تصمیم قاطع گرفتند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این زمان بود که تصمیم گرفت با حمله موشکی، اُبهت آمریکا را بشکند لذا حمله به عین‌الاسد یک حمله موفق و کوبنده به دشمنان بود چرا که بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون کسی جرات نکرده بود که پاسخی به آمریکا بدهد از همین رو ایران با این اقدام نشان داد که در اوج اقتدار و قدرت موشکی است و به دشمن پاسخ محکمی داده است.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: نیروهای جمهوری اسلامی ایران در این عملیات توانستند ۱۱ موشک را به سمت پایگاه استراتژیک امنیتی آمریکا شلیک کنند و قدرت پوشالی آنها را نابود کرد، این در حالی بود که بسیاری از کشورها آرزوی زدن چنین ضرباتی به آمریکا را داشتند.

امیری با بیان اینکه دنیا از این همه شجاعت جمهوری اسلامی ایران متحیر شده بود، گفت: به برکت پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران، این کشور به پشتوانه رهبری و فرزندان این سرزمین در بسیاری از بخش‌ها پیشرفت کرده و جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه عین‌الاسد را در هم کوبید.

وی عنوان کرد: ایران با اقتدار توانست عین‌الاسد را در هم بکوبد و این پیامی بود که نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل خون سردارانش با هیچ کسی اهل مماشات نیست که عملیاتی بسیار هوشمندانه و شجاعانه بود که صورت گرفت و در این عملیات صدها نفر از نیروهای آمریکا کشته و مجروح شدند اما رئیس جمهوری آمریکا سعی داشت به گونه‌ای به افکار القا کند که عملیات عین‌الاسد هیچگونه تلفاتی نداشته است.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب کشور با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: امروز عملیات بزرگ طوفان الاقصی که توسط جوانان جبهه مقاومت در فلسین علیه رژیم صهیونیستی رخ داد، ادامه همان عملیات عین‌الاسد است به طوری که عملیات‌هایی توسط جبهه مقاومت در یمن، لبنان، سوریه، عراق و فلسطین رخ می‌دهد که همگی در راستای اهداف شهید سلیمانی است.

 

عین‌الاسدها در پیش است

امیری اتحاد جبهه مقاومت را نتیجه خون شهید سلیمانی داسنت و افزود: همدلی و انسجام بین محور مقاومت هر روز در حال افزایش است و این کار تا نابودی کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شیطان بزرگ ادامه دارد و مقاومت حماس، غزه و سایر کشورهای آزادی‌خواه دستاورد چندین ساله شهید سلیمانی است که در این راه مجاهدانه تلاش کرد.

وی عنوان کرد: ما عین‌الاسدها در پیش داریم و قطعاً انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی، خروج آمریکا از غرب آسیا و شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی و اتحاد محور مقاومت است.

 

مکتب سلیمانی ادامه مکتب حسینی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: به وجود آوردن مکتب کار انسان‌های بزرگ است اینکه یک نفر چنان مبانی فکری و نظری خود را تقویت می‌کند و به جایگاهی می‌رسد که در مورد او گفته شود صاحب مکتب است.

وی افزود: مکتب سلیمانی از مکتب حسینی و خمینی جدا نیست بلکه احیاگر و تداوم همان مکتب اهل بیت(ع) و در راس آنها مکتب امام حسین(ع) است که نشان از بزرگ مردی کسی است که تمام وقت خود را صرف حرکت زیبای امام حسین(ع) و انقلاب کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: زنده بودن شهید سلیمانی برکت و شهادت ایشان احیاگری آزادی و آزادگی در عالم است که نشان از بزرگی این مرد بزرگ است که امروز در دنیا نام سلیمانی مساوی با نام قهرمان، شهامت، شجاعت و انسانی و آزادمردی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی عنوان کرد: با شهادت سردار سلیمانی، برای اولین بار حمله‌ای موشکی با همه اقتدار به سمت پایگاه عین‌الاسد صورت گرفت که سیلی محکمی به دشمن وارد کرد و این آغاز انتقام بزرگ بود.

وی بیان کرد: ادامه بمباران عین‌الاسد، عملیات طوفان الاقصی بود که در کشوری دیگر علیه دشمن رخ داد و امروز می‌بینیم که بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه با همه شجاعت و شهامت پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار می دهند.

 

سیلی موشکی

همایون رهبران تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه آیت‌الله بروجردی اظهارداشت: شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی همه ملت ایران را داغدار کرد از همین رو جمهوری اسلامی ایران آماده زدن سیلی به دشمن شد و چند روز بعد از شهادت شهید سلیمانی، سیلی سخت از نوع موشکی به دشمن وارد شد.

وی افزود: با این عملیات، هیمنه آمریکا در هم شکسته شد و قدرت پوشالی آنها تضعیف گردید و پس از آن هر روز شاهد قدرتمند شدن جبهه مقاومت در دنیا هستیم که نمونه اخیر آن عملیات طوفان الاقصی بود که جبهه مقاومت اوج اقتدار خود را در این عملیات نشان داد.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: حمله به عین‌الاسد، ضربه سختی به پیکره آمریکا وارد کرد و نشان از شهامت و قدرت ایران در عرصه موشکی بود که پایگاه مهم آمریکا را در عراق مورد هدف قرار داد.

رهبران با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران گفت: این حمله موشکی، گوشه‌ای از توانایی‌های نظامی ایران را نشان داد و هر روز که می‌گذرد شاهد پیشرفت کشور هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از