حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

حادثه‌ تروریستی کرمان، ماهیت‌اصلی دشمن را نمایان کرد

حادثه‌ تروریستی کرمان، ماهیت‌اصلی دشمن را نمایان کرد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه‌ تروریستی کرمان، ماهیت و ذات تروریستی بودن آمریکایی جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نمایان کرد.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: حرکت خصمانه و مذبوحانه نظام سلطه، در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش نشان داد که آنها بیش از آنکه از سردار سلیمانی واهمه دارند، از شهید سلیمانی می‌ترسند.

وی افزود: دشمن به دنبال کشتن ملت ما نیست بلکه قصدشان جدا کردن دلها از آرمان‌های امام و شهیدان است و با این اقدام تروریستی دشمن، متوجه درستی انتخاب در مسیر شدیم و ملت ایران متوجه می‌شود، مسیری که در حال پیمودن است، درست تعریف و طراحی شده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به این حرکت تروریستی زده و تعدادی از هموطنان ما به شهادت رسیده‌اند، چیز عجیبی نیست چرا که ذات و باطن و ماهیت آنها تروریست است.

گودرزی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی کرمان، نقاب از چهره آنها برداشته است، گفت: این اقدام ناجوانمردانه دشمن، ماهیت آنها را هویدا می‌کند و اینکه کودکان و زنان و مردان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند، حاکی از دروغ بودن حقوق بشر و فریب کاری آنهاست.

وی یادآور شد: اینگونه اقدامات و حوادث، نه تنها به اراده ملت ایران خدشه‌ای وارد نمی‌کند بلکه موجب همدلی بیشتر ملت می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنها تصور می‌کنند با این اقدامات می‌توانند از توسعه و گسترش تفکر مقاومت، ممانعت کنند و این حرکت را کُند نمایند اما زهی خیال باطل است و قطعاً ملت‌های آزادی‌خواه عالم با پیش‌قدمی ملت ایران، نظام سلطه را مایوس و دوستان و یاران جبهه مقاومت را در کل عالم شادکام و امیدوار می‌کنند.

گودرزی اظهارداشت: ملتی که شهادت را سعادت می‌داند قطعاً ترس برای او معنا ندارد و اینگونه است که ما ملت امام حسینیم و شهادت را افتخار می‌دانیم، ملت ایران از شهادت هراسی ندارد و عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً رژیم کودک‌کش تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران، انتقام خون به ناحق ریخته عزیزان شهید در کرمان را خواهد گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از