حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/18 شمسی | 2024/10/09 میلادی
صهیونیست‌ها با بحران موجودیتی مواجه شده‌اند
کارشناس غرب آسیا:

صهیونیست‌ها با بحران موجودیتی مواجه شده‌اند

کارشناس غرب آسیا گفت: اکنون بعد از ۳۶۸ روز از جنگ در غزه صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند در میدان روند رو به رشدی داشته باشند و به موفقیت برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علی بیگی، در ارتباط با ترور‌ها و بمباران جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها در قبال جبهه مقاومت گفت: این اقدام در راستای همان نظم نوینی است که صهیونیست‌ها با روندی می‌خواهند آن را پیش ببرند و در راستای منهدم کردن و از بین بردن شبکه محور مقاومت از آن استفاده می‌کنند.

وی افزود: هرجایی که محور مقاومت وجود دارد فشار را وارد می‌کند چراکه اکنون بعد از ۳۶۸ روز از جنگ، صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند در میدان روند رو به رشدی داشته باشند و به موفقیت برسند.

کارشناس غرب آسیا عنوان کرد: درست است که خیلی از این فرماندهان از سرمایه‌های جبهه مقاومت هستند اما موضوع آن است که صهیونیست‌ها دچار بحران هویتی و موجودیتی شده‌اند و نمی‌توانند از ظرفیت‌هایی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند استفاده و با این ترو‌رها می‌خواهند به جلو فرار کنند و شبکه محور مقاومت را نابود تا فضا را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: تا شعاع ۳۰ کیلومتری صهیونیست‌ها با عملیات حزب‌الله خالی از سکنه شده و این آوارگی شهرک‌نشین‌ها شرایط بدی برای صهیونیست‌ها پیش آورده است و فشار سنگینی بر صهیونیست‌ها واردشده است.

بیگی ادامه داد: صهیونیست‌ها می‌خواهند با ترو‌ها ساختار را مورد تهدید قرار دهند تا بتوانند اقدامات خود را عملی کنند.

وی تأکید کرد: نگاه باید به سمتی باشد که بدانیم صهیونیست‌ها بخشی از آمریکایی‌ها در منطقه هستند. آمریکایی‌ها آن اقداماتی که می‌خواهند در منطقه انجام دهند را با کمک صهیونیست‌ها پیش می‌برند.

بیگی تأکید کرد: مسیر طوفان الاقصی را که نگاه کنیم، مشاهده می‌کنیم که در میانه جنگ هستیم. با تبلیغات رژیم صهیونیستی و بمبارانی که دارند به دنبال فشار‌های روانی هستند و می‌خواهند باعث ناراحتی عمومی شوند.

وی گفت: اینکه صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با ترور می‌توانند شکست‌های خود را بپوشانند، فکر غلطی است و فکر می‌کنند با بمباران و ترور می‌توانند شبکه مقاومت و ما را تحت تأثیر قرار دهند.

انتهای خبر/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از